piątek, 17 stycznia 2014

33. Bieg Ptolemeusza w Kaliszu.

Równy tydzień po zadowalających Mistrzostwach Polski, 6 października postanowiłem wystartować w 33. Biegu Ptolemeusza w Kalisz na dystansie 10km (atest PZLA). Duża liczba zgłoszonych i mocna konkurencja. Nie miał być to bieg z serii: Musze nabiegać życiówkę. Ten start to bardziej takie przetarcie przed MP w Ultra Longu i ostatni test przed ostatnią imprezą w sezonie: 51. Biegiem Republiki Ostrowskiej.
Pogoda dopisała, ciepło, bezchmurne niebo, lekki wiaterek, niskie wpisowe i kuszące nagrody do wygrania oraz podczas losowania. Na starcie stanęło 468 zawodników. Więc konkurencja spora, wiedziałem, że ktoś z nich na pewno biega szybciej niż ja. :D Trasa asfaltowa w 100%, zaczynała się na ul. Częstochowskiej, w kierunku ronda na Trasie Bursztynowej, dalej w ulicę Nowy Świat i aż do Górnośląskiej, gdzie zaczynał się spory podbieg. Nawrót przy ul. Legionów i przyjemny zbieg Górnośląską i Śródmiejską. Następnie Al. Wolności i druga pętla. 
Ruszyłem mocno, aż sam się po sobie tego nie spodziewałem. :) Po pierwszej piątce byłem 4. z czasem 17:11 i ze stratą 1:54 do prowadzącego Artura Kozłowskiego. Na drugiej pętli troszkę przygasłem, szybkie tempo na pierwszym okrążeniu dało o sobie znać. I tu dogonili mnie trzej zawodnicy. Znacznie lepiej się biegło w ich towarzystwie niż samemu jak na pierwszej pętli. Narzucili swoje tempo co niezbyt mi odpowiadało. :) Na 2km przed metą traciłem już do 4 i 5 miejsca 10s. Pomyślałem, że jak już mi tak dobrze idzie to może to 6 miejsce zgarnę. No 200zł wygram! Ostatnia prosta nie była tak łatwa. Zawodnik z 7 miejsca ciągle mnie atakował, a ja ciągle odpierałem jego próby zgarnięcia 6 miejsca. I tak na metę wpadłem 2s przed nim. :) Ależ byłem wyczerpany. :D A jaki szczęśliwy! Koszty za wpisowe i dojazd się zwróciły, i jeszcze coś zostało. :) Na doping mogłem liczyć, Moja Ukochana ze mną była. Nie biegała, ale krzyczała gdy biegałem. :*

Skończyłem na 6 pozycji z nową życiówką 34:38. Całkiem przyzwoicie myślę co? :)
To nie był bieg przedszkolaków. :)
Wyniki:
http://www.ptolemeusz.kalisz.pl/_files/userfiles/file/wyniki2013/33MiedzynarodowyBiegPtolemeusza2013.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz