wtorek, 14 stycznia 2014

Mistrzostwa Powiatu Wieruszowskiego 2013

21 września, na tydzień przed Mistrzostwami Polski, UKS ARKADY Raszków wybrał się do Ochędzyna na Mistrzostwa Powiatu Wieruszowskiego w BnO. Pomyślałem, że może być zabawnie, wycieczka autobusem z czterdziestką dzieci, zaczynając od I klasy szkoły podstawowej a kończąc na III gimnazjum. Plus oczywiście starsi bywalcy: Karol, Kuba i Przemo.


Plan był prosty: szybko, bezbłędnie i zdobyć tytułu. :) Spodziewałem się dość łatwego terenu, zresztą już sam Damian Cegiełka mówił, że teren to tak jak u nas. Płasko, dużo gęstego i tyle. No i spoko. Szybkie bieganie po miękkim lesie na tydzień przed MP to idealna, myślę forma zabawy. Czułem się dobrze, zacnie, fantastycznie, wyśmienicie! Looz w kroku i pełen gazik. :) Byłem tak pewny siebie, że postanowiłem rzucić Przemkowi i Kubie rękawice. Nagroda: w sumie 4szt. MegaGrześków. Zakład I: o finisz. :) Zakład II: Jaką będą mieć do mnie stratę: Przemek 3-4min a Kubala 5-6min (jeśli dobrze pamiętam). No i pewność siebie mnie zgubiła. Trasa jak na teren ciekawa. Dystans 7,3km w 46:03. Błędy pojawiły się dwa i to wielkie. Pozwoliły mi pożegnać się tytułem oraz z MegaGrześkami. Po odliczeniu błędów trasę przebiegł bym w 34-35min. Cóż, bywa i tak. :) 
6PK mnie zaskoczył, po dość szybkim biegu po czystym lesie w okolicy tego PK zwolniłem, ale sam tego nie wyczułem. Co spowodował bez celowe szukanie numeru ‘’31‘’ wcześniej. Nie można był go dojrzeć z daleka, jeżyny uniemożliwiały taką formę szukania. Jak go znalazłem na tracku widać: droga, skrzyżowanie, PK. Szybko się uspokoiłem i jazda dalej. Lekkie wahnięcie na 13PK. Chciałem czysto w te gęstwinki wejść. Kolejny popis umiejętność zafundowałem sobie na 15PK. Dołek. Wyglądał tak jakby był świeżo wykopany. Głębokość około 60cm, dł. i szer. około 35-40cm. :) Nie wiem jak opisać ten PK. Byłem już chyba podjarany, że końcówka i zamiast czysto wejść od narożnika zakazanego terenu to sobie jeszcze utrudniłem. :) Dla Karola dwójka (nie obronił zeszłorocznego tytułu), Przemo wywalczył trójkę, Kuba prawie miał diploma, siedem dla niego. :D Gratki Panowie! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz