piątek, 13 listopada 2015

Mistrovství ČR štafet / Czech Championship in relay - 10-11.10.2015

Cześć!
Długo się czaiłem żeby tego posta napisać. W sumie to czekałem aż mój znajomy z KOB Dobruška wyślę mi mapy, ale aktualnie jest zarobiony. Pokrótce opisze same zawody i trochę trasy z pamięci i gps. :) 
Mistrzostwa Czech w sztafetach oraz sztafecie klubowej. MC jak to w Czechach. Telewizja, gps dla najlepszych, świetne miejsce na centrum, dużo miejsca. Ogólnie full profesjonalnie. Jedyna sprawa to teren. Jak dla mnie to taka trochę kiszka... Płasko. Lekko zielono. Strasznie szybko. 


Mistrzostwa Czech - sztafeta.
sztafeta - #35/51 miejsce i około 33' straty do OK 99 Hradec Králové.

I zmiana - #22 miejsce i 3:11 straty do Bukovac Palo.
W sobotę rozegrano 3-osobowe sztafety, te normalne. Zaskoczyli mnie tuż przed startem bo dowiedziałem się, że początek ma być po osiedlu?! Tempo było mordercze. Wybiegając z miasteczka zerknąłem na zegarek. 2km -> 7'! :D Całość wyszła około 12km w 51:30. Godnie. Tak jak już pisałem wyżej. Teren płaski bo nie liczę tych 3-4 warstwic.



gps - 1 zmina
gps - 2 zmina
gps - 3 zmina

Mistrzostwa Czech - sztafeta klubowa.
sztafeta - #34/57 miejsce i około 81' straty do OK Lokomotiva Pardubice.
I zmiana - #8 miejsce i 1:03 straty do Kamenický Matěj.
Teren się nie zmienił. Biegaliśmy jedynie w innych miejscach niż w sobotę. Sztafeta klubowa. Mniej a więcej to to samo co u nasz sztafeta pokoleń. 7-zmianowa sztafeta z różnicą jednak znaczną. U nas na każdej zmianie jest odpowiednia osoba wiekowo, natomiast w Czechach biega 7 osób z kategorii seniorów. Oczywiście Panie i Panowie.

Strona zawodów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz