piątek, 15 stycznia 2016

Poznaj Poznań Nocą E4 - 13.1.2016

Cześć!
13 stycznia. 4 etap Poznaj Poznań Nocą. Jak sama nazwa mówi zawody organizowane w stolicy Wielkopolski przez fanatyków BnOStowarzyszenie Biegaj z Mapą. Kolejny start na przewentylowanie się, na przedmuchanie płuc. :) W dodatku z mapą. Centrum Zawodów w szkole na os. Wichrowe Wzgórze. Długie bloki, ogrodzenia, boiska i place zabaw. Tym razem organizator zapewnił dodatkowy dreszczyk emocji. Start masowy. :) Równo o 19:01 cała zgraja orientalistów (kat. elita) wystartowała. By nie było biegania za kimś, budowniczy tras stworzył motylka/pętelkę. Rozwiązanie w sam raz przy takim rodzaju startu. :) Trasa świetna, poplątana, sporo myślenia. Było gdzie się zamotać oraz zrobić błąd. W dodatku bieganie w nocy to kolejny element utrudniający nawigację, mimo, że biegamy po osiedlu. :) Przy starcie masowym nie lubię tego momentu stania i szukania startu na mapie, bo nagle się okazuje, że ruszasz ostatni. :D No i jeszcze źle wybrałem wariant na 1PK + nie dojrzałem furtki i obiegałem cały plac zabaw nie potrzebnie. Nauczka na przyszłość. Dalej było całkiem dobrze. Doganiałem innych startujących po nie udanym początku. Pogoda też się nie popisała. Lekka mżawka ze śniegiem + mimo, że cały dzień było stosunkowo ciepło (2-3*C) chodniki były oblodzone. Niżej mapka z trasą i moimi przebiegami. Dla chętnych również analiza wariantów! :D
Wyniki.
Strona www.
Zaraz po ukończeniu biegu zrobiłem dodatkowe 40' z mapą. Po zakończeniu udałem się na Termy Maltańskie. Jak ktoś będzie miał okazję  być w Poznaniu to polecam odwiedzić ten aquapark. Świetne miejsceRegeneracja w saunie? To jest to! :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz