czwartek, 17 listopada 2016

O-camp in Jodła.

Cześć.
Roztrenowanie zakończone. Pierwszy cel: obóz w Jodle. A dokładniej w Ośrodku Szkolenia Piechoty Górskiej. Początek przygotowania do sezonu 2016/2017 mogę uznać za otwarty! Dwa tygodnie w górach. Zrealizowałem w sumie 8 treningów technicznych. Odbyłem trzy, piękne 3 i pół godzinne wycieczki biegowe. Pogoda dopisała. Był i śnieg, i deszcz, nawet słońce. No i oczywiście lód. Na szczęście Astra ma już zimowe kapcie więc śniegi mi nie straszne (haha). Dużo czasu również spędziłem na siłowni. Resztki odżywek wykończyłem, czas na nowe. :D Na bieżąco byłem w kontakcie z Krzysztofem Szymanowskim (szymanowski.team), który hasał na Mistrzostwach Wojska Polskiego w biegach przełajowych. Dostarczył (razem z Szymonem Krawczykiem i innymi z 11LDKP) sporo emocji! Gratulacje Krzychu i Szymon! :D Świetne wyniki!! Nie ma co pitolić więcej bo i tak wiem, że ewentualnie tylko na mapki patrzycie. Treningi, te ciekawsze niżej. Teraz czas na kolejną robotę. A! Ważne! Trzymajcie kciuki w niedzielę! Lecę dyszkę po obwodnicy Gniezna! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz