wtorek, 8 kwietnia 2014

51. Bieg Republiki Ostrowskiej.

Będzie plakat? :D
Ostatni bieg sezonu przypadł na 27 października 2013 roku. 51. Bieg Republiki Ostrowskie znów przyciągnął tłumy - 620 osób ukończyło ostrowską dyszkę. :) Start zlokalizowany na rynku i trasa biegnąca głównymi ulicami miasta (chyba ostatni raz?) pozwalała się sprawdzić na atestowanej trasie liczącej 10km. Na starcie jak zwykle pojawiło się wielu Łowców. Lecz tym razem sam się do nich zaliczałem. Na starcie zjawiłem się z nadziejami powalczenia o pierwszą parszywą dwunastkę oraz kończąc bieg z zadowalającym czasem. Założenie było oczywiście proste: złamać życiówkę z tej trasy - 36:11.

Pierwsza linia. :)
Każdy zakręt, jeden podbieg i długa prosta. Każdy element znam na pamięć. Przerażała mnie myśl, że każdy z tych, którzy wiercili się dokoła mnie mieli chrapkę na pierwszą dziesiątkę. A wiecie jak to jest z "profesjonalnymi" biegaczami. Z nie których to aż sprzęt się wylewał. :D Cóż, wepchnąłem się do pierwszej linii razem z Karolem, Przemkiem i Kubą. Próba koncentracji zakończyła się żywą dyskusją, której koniec okazał się nowym celem: Na plakat! Ładnie na zdjęciach wyjść i być na przyszłorocznym plakacie. :D

Pierwsze 2,5km (I pętla) biegłem równym tempem i całkiem spokojnie, przeskakując z grupy do grupy by znaleźć tempo odpowiednie dla mnie. II pętla również na spokojnie, stałym tempem i nie tracąc za dużo sił trzymałem się dwóch chłopaków. Na III pętli czegoś już zabrakło bo dość widocznie spadło tempo. Tak jak poprzednie kółka biegłem w czasach odpowiednio: 8:318:38 tak na 7,5km zjawiłem się z czasem 8:55... Na szczęście znów poderwałem się na koniec i zacząłem finiszować jak tylko zacząłem ostanie koło. Ostatnie 2,5km zajęło mi 8:27.

Udało się spełnić 2 z 3 założeń: 9 miejsce, czas - 34:32. Zobaczymy jak wyjdzie z plakatem. Stara do zwycięzcy (Marcin Błaziński) sięgnęła 3 minut i 52 sekund. Z samego biegu jestem bardzo zadowolony, tak jak i moi Trenerzy. Z takim dopingiem jaki miałem musiało dobrze wyjść! :*
Z Aniołem. :*




W przyszłym roku również na rynku w Ostrowie Wlkp. zakończę sezon. :)








Wyniki, bieg główny - http://www.protimer.pl/bio/export/results_online/37/238

Wyniki, kategoria - http://www.protimer.pl/bio/export/results_online/37/242

A tu tak a pro po jak ktoś chce koniecznie biec z przodu. Nie zawsze jest łatwo. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz