czwartek, 14 sierpnia 2014

Mistrovství České Republiky ve sprintu - 8.o5.2o14

Zapowiadał się ciekawy oraz elektryzujący wyjazd. Mistrzostwa Czech na dystansie sprinterskim w tym roku rozegrane miały zostać w Znojmo. Jakieś 6h30min/470km jazdy autem na południe od Raszkowa. Na mistrzostwa ruszyliśmy dzień wcześniej i nocowaliśmy tuż za polską granicą w Dobré. Dojazd rozbity na dwie części. I dobrze bo 7h za kierownicą dałoby mi w kość. Jak wiadomo nie od dziś Czesi potrafią organizować duże i bdb imprezy sportowe. Tak i tym razem było: telewizja + relacja live, profesjonalny komentarz, kilka kamer w mieście, świetnie dobrany teren, świetna trasa i mapa. Takie zawody można biegać... można? Chce się! Ten sprint to mój debiut na imprezie mistrzowskiej (w Czechach) w barwach KOB Dobruska. Startowałem z 6 numerem. W ścisłym finale wystartowało 37 orientalistów. W tym dwóch Polaków: Podzio, który reprezentował Polskę i ja. Fizycznie czułem się dobrze, cały bieg miałem siły i szybkość. Technicznie nie było źle. Tak mi się wydawało przynajmniej, dopóki w domu na spokojnie nie obejrzałem mapy jeszcze raz. Póki nie zrobiłem analizy długości wariantów. Na 18PK, 7 wariantów wybrałem dłuższych. Oczywiście wiadomo, krótszy wariant nie zawsze jest lepszy. U dołu mapki z analizą (w kółku wariant, którym biegłem) i przebiegami. wracając do samego biegu. jak to Trenerzy określili: Miło ich zaskoczyłem. Zresztą siebie też. :) #14 miejsce w gronie 36 najlepszych Czechów bardzo mnie satysfakcjonuje. :) Uzyskałem czas 16:07, tak jak Rafał. :) Strata do Krála Vojtěcha wyniosła 1:23. Nie jest źle, uważam wręcz, że lepiej już się przygotować na MC nie mogłem. Na szczęście do MP jest jeszcze trochę czasu. :)
Przebiegi

Sprint analiza 1
Sprint analiza 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz