środa, 5 listopada 2014

1. Orienteering maps. Past and today.

Cześć!
Ruszam z nowym działem: "Orienteering maps. Past and today."!! Posty będą się ukazywać od czasu do czasu, ale będą się w nich pojawiać "ciekawe" mapki. 
Biegam już od 13 lat i posiadam pewną kolekcję map. :) Ponadto może nie wszyscy wiedzą, ale Mój Tata również biegał na orientację i mam mapki z czasów gdy nie było mnie jeszcze na świecie. Z wielką chęcią podzielę się z Wami tą kolekcją!! Na pierwszy ogień, mapa z własnego "podwórka". Z serii: znam tu każde drzewo - Głogowa. Cóż, jak się nie ma co się lubi to się biega tam gdzie się da... czy jakoś tak. Krótki opis mapki. Mapa z 2010 roku (razem z treningiem), ale za dużo się nie zmieniło. Może jakieś nowe ogrodzenie i kilka wycinek. :) Mapa prosta, jeden z 3 terenów z mapowanych w mojej okolicy. Mapa zrobiona na potrzeby Mistrzostw Województwa WLKP w biegu na orientację (nie pamiętam kiedy). 

Na początek może być. Mapa nie powala, ale już w następnym odcinku będzie coś znacznie ciekawszego! I przede wszystkim znacznie większej rangiKto ciekawy i kto czyta temu chwała i dziękuje! :D 
Cdn. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz