niedziela, 2 sierpnia 2015

Mistrovství a Veteraniáda ČR na krátké trati / Czech Championship in middle distance - 20-21.06.2015

Cześć.
W następny weekend po Jukoli udałem się do Wrocławia gdzie miałem okazję przenocować u Wojciecha Dwojak oraz zobaczyć mistrza przy pracy - tworzył mapkę i korygował elementy na innych mapach. Cisnął ładnie. :D W sobotę rano, razem udaliśmy się na kolejną ważną, czeską imprezę sportową - Mistrzostwa Czech na dystansie średnim. Daleko tym razem były bo aż pod niemiecką granicą, dokładnie jakieś 70km na południe od Chemnitz. Przez roboty drogowe, tuż przed czeską granicą ledwo zdążyłem na start. Krótka rozgrzewka i w las.

Mistrzostwa Czech na dystansie średnim - eliminacje.
elim. middle - #24 miejsce i 9:22 straty do Vojtěcha Krála. 
Początek dość spokojnie. Nawet łatwy. Nie rozpędzałem się, biegłem równo cały czas. No i potężny błąd na 7PK. Zamiast na pewniaka wejść od północnej strony (od polanki), zachciało mi się biec przecinkami... ehhh... następnie go przebiegłem i wszedłem tak jak myślałem od samego początku. I od razu go złapałem... Na 11PK niepotrzebnie aż tak po kresce. 13PK pod tę górę masakra i jeszcze kierunek źle trzymałem... Na 26PK nie sprawdziłem kierunku odbiegu i kiszka. Kurczę no, na 7PK 3' błędu, 45" na 11 i 13PK, i kolejne 40" na 26PK. Gdybym całość pobiegł spokojnie to na styk wszedłbym do finału A, a tak? Na styk załapałem się na finał C. I taka ciekawostka. 4 półfinały (A ,B ,C ,D). Po 38 zawodników. Sporo ludu i chciałbym zauważyć aby biegać w eliminacjach trzeba być też wysoko w czeskim rankingu. Najprawdopodobniej w pierwszej 200. Pierwsza ósemka wchodziła do finału A

Mistrzostwa Czech na dystansie średnim - finał.
finał C. middle - #17 miejsce i 2:21 straty do Borisa Navrátila.
Znacznie lepszy bieg niż dnia poprzedniego. Choć bez błędów się nie odbyło. Na 1PK 40" straty. Źle zinterpretowałem to co było na mapie i w terenie. Na 3PK 50" błędu. Za daleko pkt ataku wybrałem - tak myślę. Dalej dość spokojnie i czysto. Lekkie zawahanie na 20PK kosztowało mnie 20". I kolejne nie utrzymanie kierunku na 22PK - 10". Ogólnie jestem zadowolony z biegu podczas finału C.

Zawody spoko. Jak to w Czechach. Teren? Hmmm... patrząc z perspektywy czasu na dystans średni bardzo dobrze dopasowana arena. Strona zawodów tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz