poniedziałek, 31 sierpnia 2015

6. Biegać każdy może. / Anyone can run.

Czech Republic I.
03-9.8.2015

Cześć wszystkim!
Wyjazd do Czech miał być pierwszym przygotowaniem do Mistrzostw Polski. Może nie biegałem w identycznym terenie co będzie podczas klasyka w trakcie MP, ale myślę, że wykonałem kawał porządnej roboty. Mapy przednie bo wróciłem w teren Advanta Cup. Dostałem mapki od Tomáš Leštínský-ego. Treningi techniczne wyszły całkiem dobrze. Kondycyjnie nie było też źle. Wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia. :D Kilka treningów sam zaplanowałem, część Trener Gapiński. Spędziłem na tych mapach 7 dni i zrobiłem 9 treningów. Good! :D Skupiliśmy się głównie na bieganiu w skałach, żeby na zmęczeniu podczas klasyka umieć nawigować w "kamieniach" i nie robić za dużych błędów. Sam obóz uważam za dobrze zrealizowany. Wróciłem też na dobry tor przygotowań. Co będzie dalej? Się okaże. :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz