wtorek, 1 września 2015

7. Biegać każdy może. / Anyone can run.

Czech Republic II.
09-12.8.2015

Cześć wszystkim!
Po mapach z okolic Mieroszowa udałem się na mapy pod przyszłoroczne Mistrzostwa Europy Seniorów (EOC), które jak los chciał rozegrane zostaną blisko Polskiej granicy. Niedaleko byłego już miejsca zamieszkania Hewiego :D, a dokładnie w Jeseniku i okolicach. Udałem się na mapy? W zasadzie to na jedną mapę jaką znalazłem w necie (w miarę dobrej jakości) i na której można biegać. :D Spędziłem tam 3 dni. 3 dni tyrania po górach... Miałem przyjemność trenowania również na trasach przygotowanych przez Rafała Podzińskiego! :D Mapki niżej. Nocleg w Głuchołazach w Czerwonym Koźle - gorąco polecam Mikołaj Dutkowski. :D Rany, więcej linków do www niż samego postu. Tak czy siak Podzio zrobił świetne treningi, na których tyrałem i mam nadzieje, że się opłacałoZobaczymy! :D Po 12. sierpnia nigdzie się nie ruszałem. Przyjechał do mnie Jakub Garstka, który wraca po kontuzji (!!!!) i razem udaliśmy się na zawody wszystkim dobrze znane. Nie tylko z tego, że co rok są rozgrywane w tym samym miejscu, ale również z przebojów żołądkowych - Grand Prix Silesia! Ale o tym w następnym poście.


Pozdro! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz