środa, 27 kwietnia 2016

Test Race

9-10/4/2016
Cześć!
Zdjęcia - Dobre Światło
Po wojskowych zawodach miałem dość mało czasu na odpoczynek więc z miesiąc wcześniej wraz z Trenerami założyliśmy, że odpuszczamy eliminacje do kadry Polski na Puchar Świata. Nie da się wystartować na wszystkich zawodach na wysokim poziomie. A nie ma co ukrywać, zacząłem pracować i (niestety) priorytety musiały się zmieniły... Plus tylko taki, że termin zawodów wojskowych zmienił się z czwartek-piątek na wtorek-środa. Z zera wolnego czasu ten zmienił się na 2 dni. Zmieniła się też nazwa Test Race-u dla mnie "Miki, sprint to będzie mocny trening, na te 15/16' zdążysz się zregenerować (raczej) i zepniesz poślady!" "Tak jest Trenerze!" i zgłosiłem się.

Sprint
#3 miejsce i 17' straty do Bartosza Pawlaka.
4" starty do Wojciecha Kowalskiego! Gdy przebiegłem metę czułem się zadowolony, trasę przebiegłem prawie bez błędu. Byłem zmęczony, ale dość dobrze zniosłem tygodniowe zmęczenie. A gdy Trener mi powiedział, że na razie prowadzę "Wygrałem z Rafałem i z Łobem?! Nie może być!". Zdziwiłem się, nawet w szoku byłem. W głowie zacząłem liczyć kto jeszcze może mnie wyprzedzić i doliczyłem się 8 graczy. Super! Pierwsza 10 będzie! Za każdym razem, gdy wbiegał któryś z mojej listy czułem, że biegają szybciej. Było to zresztą widać. I masz! Mega ogromnie się cieszyłem gdy Trenerzy gratulowali mi 3. miejsca, a zaraz po nich telefonicznie Moja Ukochana Marta i Rodzice. 

Zaskoczenie. Tak najkrócej mogę opisać swój bieg oraz wynik.


















Middle
#9 miejsce i 6:51 straty do Wojciecha Kowalskiego.
Kowalek dokładnie określił kto jest Panem na dystansie średnim w Polsce. Udowadniał to kilkukrotnie w tym sezonie na różnych zawodach, w różnych krajach. Co do mnie to bywało lepiej. :D Choć przyznam, że jestem zadowolony w 80% ze swojego biegu. Technicznie całkiem, całkiem. Fizycznie też było ok. Za wolno zacząłem (największy błąd na całej trasie), a w trakcie nie przyspieszyłem tylko równym tempem. 


I tym o to sposobem po czterech latach przerwy wróciłem do kadry narodowej. W weekend majowy, a dokładnie 1 maja, będę reprezentował Polskę na Pucharze Świata w biegu na orientację na dystansie sprinterskimPierwsza runda World Cup zostanie rozegrana we Wrocławiu, na Ślęży i w Trzebnicy. I tak po 18 latach Puchar Świata zawita w Polsce. A to wielka i wspaniała impreza. Więc zapraszam do kibicowania i wsparcia! :D Im Was więcej tym łatwiej będzie kadrze się ścigać! :D 
30/4 - Sobótka/Ślęża - middle
1/5 - Wrocław - sprint elim. rano i popołudniu finał
2/5 - Trzebnica - sztafety sprinterskie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz