środa, 12 października 2016

Mistrzostwa Polski / Polish Championships - Zielona Góra - 2/10/2016

Trybuny pełne!
Cześć!
Koniec sezonu zbliża się wielkimi krokami. Ostatni bieg w ramach Mistrzostw Polski w biegu na orientację. Ostatni start w Polsce w tym sezonie. Taka decyzja. Nie będę biegał już żadnej "ulicy", żadnych kręcenia życiówek. Nie ma co na siłę przedłużać sezonu. Żołnierze szykują się na CISM. Ja niestety nie. Podsumuje sezon w innym poście. Teraz zobaczmy jak mi poszło na ostatnich MP w tym roku.


Mistrzostwa Polski - middle
4 miejsce i 2:43 straty do Wojciecha Kowalskiego.
Miejsce cieszy. Czas (37:37) i strata również. Ale... no właśnie jest, ale. I nie chodzi mi tu, że tak blisko medalu było, że całość sam, że minimalne błędy były. Głównie chodzi mi o teren. Teren pod middle? To miejsce to raczej na Puchar Najmłodszych. Nie wiem czy ktoś kontrolował teren i mapy przed, ale ja bym się nie zgodził na ten "park". Kowal biegał poniżej 5'/km! A zrobił błąd na 1'! Nie wiem co mam napisać. No są też plusy. Fajne fotki mam z biegu.





Nocnego nie biegałem. Wyszliśmy z założenia, że nie mam żadnego nocnego treningu i nie ma co ryzykować. Patrząc na mapę, na relację uczestników (świst gwizd) mogłem osiągnąć ten sam wynik
Mam tylko nadzieję, że w następnych latach będzie znacznie trudniej na zawodach rangi Mistrzostw Polski.
Dziękuje Tusia, że znów Ci się chciało jechać! :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz