piątek, 9 czerwca 2017

World Cup - 1st round in Finland.

Cześć!
Za mną pierwszy start w tegorocznym Pucharze Świata. Wynik bez rewelacji, ale zacznijmy od początku. Zaraz po KMP miałem zaplanowany wyjazd do Finlandii z KN. Dawno tam nie biegałem więc miałem 5 dni na przypomnienie sobie terenu. Biegałem dwa razy dziennie i większość na mapie w tym jeden dzień rano i popołudniu wskoczyły interwały. Na bogato.

Dystans średni.
81 miejsce.
No i nadszedł start w . Cóż mogę powiedzieć. 81 miejsce nie robi wrażenia. I mówiąc, że miałem dobry bieg tym bardziej dziwi. Technicznie wyszło lepiej niż się spodziewałem (nie licząc 1pk). Fizycznie też było całkiem dobrze choć trochę czułem miniony tydzień. Notka krótka bo nie mam zbytnio czasu. Cieszy fakt, że skończyłem trzeci z Polacernów. Choć nie wiem czy się można z tego cieszyć. 81 miejsce i trzeci Polak? Szkoda...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz