czwartek, 15 maja 2014

4. "Cztery Pory Roku - walcząc z sobą."

Uniwerek Rządzi
Zima
8-15 stycznia 2014 rok
81km
Nocleg w akademiku? Czemu nie. :D
Gdzieś na Kampusie.
Na kolejny obóz jechałem odpocząć oraz odwiedzić specjalistę proponowanego przez Mojego Trenera w sprawie moich sypiących się nóg. Jednak nie skorzystałem z tej opcji, ponieważ ból przeszedł i mogłem normalnie trenować. Najprawdopodobniej jest to efekt zmęczeniowy. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się tak systematycznie, dużo, ciężko trenować. No i oczywiście biegać na mapach. :) 
The Head Coach wykorzystał fakt, że jestem w okolicy i zaplanował mi kilka treningów, oczywiście na mapie. :) Tym razem zwiedziłem kilka sprinterskich map i jedną naprawdę ciekawą, idealną pod middla. 9 stycznia po raz pierwszy wystartowałem w Park Łódź Tour. Mapa obejmował Kampus Uniwerku Łódzkiego. Niby teren osiedlowy, a budowniczowie mapy i trasy wycisnęli z mapki wszystko co się dało. Oczywiście zaowocowało to bardzo dobrą mapą i wymagającą trasą. Kilka ciekawych wariantów, noc, błyski lamp i jest zabawa! Poniżej mapka. Błędy były, duże i małe oraz mniejsze i większe, ogólnie spoko. :D Miałem też okazję pierwszy raz w życiu biegać na zadaszonej hali. :) Mmmm, sama przyjemność, na dworze śnieg, zimo i w ogóle bleee, a tu? Ciepło, sucho i przyjemnie. :D Test na hali wyszedł myślę całkiem dobrze. Po powrocie do domu znów wszedłem w system jedno-, dwu-dniowej regeneracji i zacząłem się przygotowywać do kolejnego, mocnego trenowania.

To be better every day.


O-fighter.
Łódź Park Tour !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz