środa, 24 września 2014

Mistrovství České Republiky na krátké trati 2014 - 21-22.o6.2o14

Tydzień po drugim w moim życiu, starcie w Pucharze Świata oraz po drugiej Jukolii udałem się do Czech. Znów. :) Tym razem na Mistrzostwa Czech na dystansie średnim. :) Sobota eliminacje, niedziela finał. Po dotarciu do CZ w okolicach Skalnego Miasteczka i rozbiciu namiotu KOB Dobruski ruszyłem na rozgrzewkę. Taktyka na bieg: zacząć spokojnie i jak będzie można to próbować przyspieszyć, ale ogólnie to szybko! :D Zabiegłem 2PK, źle wyobraziłem sobie teren... 3PK poprawny wariant to droga z lewej i wejście od zakrętu, nie tak jak ja... tu sporo straciłem. Dalej w miarę czysto i jak kończyłem to wydawało mi się, że finał B będzie. Niestety... skończyłem w C. :) 
Finał opiszę jak tylko znajdę mapę.
Same zawody to jak zwykle popis czeskich organizatorów. Mapa: dopracowana i ciekawa, trasa: wymagająca, teren: dobrany doskonale, telewizja i atmosfera. Podział na eliminacje i finał to ciekawe rozwiązanie. Świetna zabawa. U nas by to nie przeszło, za mała liczba zawodników niestety.
Eliminacje: 46:18 - #18 miejsce -  7:41 straty do Procházki.
Finał C:      38:21 -   #8 miejsce - 3:22 straty do Losman.
Eliminacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz