poniedziałek, 7 grudnia 2015

6. Orienteering maps. Past and today.

Cześć!
Dawno nic nie dodałem z tego cyklu. Większość już pewnie zaczęła sezon co? Ja w sumie też. :D Tą mapę powinien zaliczyć każdy szanujący się orientalista. Jedna z moich ulubionych. Tata biegał już tam w 1986 roku. Czyli prawie 30 lat temu. Nie będę na forum mówił ile ma lat mój szanowny Tatuś, ale pozdrawiam Cię serdecznie!! :D
Ja miałem okazję biegać tam 3 może 4 razy.  Parchatka!! W '86 rozegrane tam były Mistrzostwa Polski w sztafetach. Przejrzałem stronę PZOS i jak na razie były to jedyne MP rozegrane na tej mapie. Uważam, że mapa jest dość specyficzna i zarazem ciekawa. Prawie jak sprinterska. :P Trzeba lawirować między górami jak budynkami. Oczywiście nie zawszę się da. :D Tak czy siak, mapki poniżej. Można zobaczyć jak na przestrzeni dziejów (hehe) się zmieniały. :D


Pozdro Sportowe Świry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz