środa, 9 grudnia 2015

Grand Prix Poznania w BnO - 22.11.2015

Cześć!
Trafiłem na to przez przypadek. Na fb. Ostatni raz biegałem na tej mapie podczas Mistrzostw Polski w 2012. MP organizował klub ze stolicy Wielkopolski. WKS Grunwald Poznań. Nie mówię o Malcie, ale o jednej z najciekawszych map leśnych jakie są w Polsce. Tak, Dziewicza Góra. Kolejne zawody (tak mi się wydaje) promujące bieg na orientację - Grand Prix Poznania w BnO - etap #9. Trener Remik Nowak zapewnił ciekawą i fajną trasę. Szkoda tylko, że padała mżawka i było zimno. Teren godny. Taki jak zapamiętałem - ciężki fizycznie jaki i technicznie. Jeszcze jakby bieganie odbyło się wiosną/latem to roślinność była by na poziomie hard! :D Fajnie się biegało. Dość czysto i miło technicznie. :)

Od 3 grudnia miałem być na obozie. I w zasadzie byłem... do 4.12 wieczór, ale musiałem wrócić. Ze względów czysto ekonomiczno-finansowych. Skoro nie mogę biegać to po co będę siedział w agroturystce? Na trzecim treningu gałąź przebiła mi podeszwę buta i wbiła się w stopę... cóż, mogło być gorzej. Raczej nic poważnie nie jest uszkodzone. A co dalej? Ważny tydzień do mnie się zbliża. Weekend to zgrupowanie Kadry Narodowej (!!!) + klaruje się sytuacja życiowa!! Zobaczymy co to będzie. :D Oby się spełnimy nie tylko moje marzenia. :)

Pozdro Ludzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz