wtorek, 8 grudnia 2015

Łódź Park Tour - 17.11.2015

Cześć!
Trener Gapiński namówił mnie bym przyjechał do Łodzi na Łódź Park Tour. Organizatorem jest jeden z najlepszych polskich klubów: Orientuś Łódź. ŁPT to cykl imprez (biegów osiedlowych, parkowych miejskich) promujących bieg na orientację w Łodzi. Bardzo podobne imprezy są organizowane w całej Polsce (temat na zupełnie nowy artykuł). Zawody kusiły mapą i lokalizacją. :) Łatwy dojazd do centrum. Na dworze zimno, gdzieś w okolicy 4/7*C + wiatr. A start gdzie? W budynku! Czyli tak zwane "Indoor"! Pierwszy raz w Łodzi. Ja sam miałem już okazję biegać zawody typu Indoor we Wrocławiu w Hali Stulecia.
                                                                                                                                                                               
A właśnie! Widzieliście?! Właśnie Hala Stulecia, ta mapa, z 71 map zgłoszonych do międzynarodowego konkursu na światowej stronie biegów na orientację, znalazła się w Top 20! Na 15 miejscu!! Gratuluje WKS Śląsk Wrocław! Autor mapy: Wojciech Dwojak! Konkurs to "Najlepsze zawody 2015!". 
                                                                                                                                                                               

Wracając do ŁPT. Zawody rozegrane w Hali Sportowej MOSIR. 4 piętra robiły sieczkę z mózgu. :D Jak ktoś będzie mieć okazję się zgłosić na takie zawody gorąco polecam. To zupełnie inny wymiar biegania. :) Biegało się ok. Jak na 2 tyg. trenowania. Sam złapałem się kilka razy i dość sporo czasu straciłem w paru miejscach, ale nie żałuje, że pojechałem do Łodzi. Rewelacja! Tak mi się podobało, że jak tylko skończyłem hasanie w swojej kategorii to pożyczyłem trasę "zuchwałych"! :D Extra! Linki do mapek: profesjonaliści, zuchwali, początkujący.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz