sobota, 5 grudnia 2015

53. Biegu Republiki Ostrowskiej - 25.10.2015

Cześć!
Kolejny sezon kończę w Ostrowie Wlkp. gdzie jak co roku z końcem października rozgrywany jest bieg uliczny na dystansie 10km. 53 Bieg Republiki Ostrowskiej. Trasa ta sama co w zeszłym roku (z ATESTEM) czyli jak dla mnie dość... nuda. Dwa kółka. Długa prosta. Słabo, już chyba zawsze będę narzekał na tą trasę. No i w tym roku nie było zaznaczonych kilometrów... czemu? Nie wiem...
Ruszyłem ciut za szybko, zwolniłem na 2km i leciałem dalej. Znów sam. Pierwsze 5km w 17: 30. Zacisnąłem poślady i dorzuciłem do pieca. Ostatnie 2,5km goniłem #5 miejsce, ale był ciut za daleko, zabrakło 2" na mecie. Druga piątkę pobiegłem w 16:58. Skończyłem na #6 miejscu z czasem 34:28. Wygrał Blagodir Yuriy z Ukrainy z czasem 32:43. Koniec sezonu. Teraz przerwa... nareszcie. :) Wyniki.




Z Tusią! :D :** Najwierniejszym moim kibicem! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz