wtorek, 22 grudnia 2015

Decathlon Run 2 - 29.11.2015

W ostatnią niedzielę listopada wraz z Moją Wybranką udaliśmy się do Łodzi, celem skontrolowania mojej formy biegowej po 2,5 tygodniach nowego sezonu. :) Lecz głównym zamierzeniem było pokazanie się Trenerowi Gapińskiemu jak biegam itp. :) Dawno się nie widzieliśmy i w tym sezonie to trzeba zmienić. :) Większa kontrola Trenera (na jaką będziemy sobie mogli pozwolić) powinna usprawnić trening, który i tak znakomicie pracuje. :) Wracają do biegu. Witek Jasiński zapraszał mnie na crossową trasę. Parkowy bieg + dodatki czyli po małych góreczkach rowerowych. :D Trasa przyjemna, ale męcząca. :) Aaa. ;p Decathlon Run 2. Trasa to około 10,5km. Czas uzyskałem 36:56 i wystarczyło na #7 miejsce. Było blisko pierwszej szóstki, ale na ostatnich metrach zabrakło. Nie wiem czego, bo już dawałem do pieca i walczyłem ile mogłem. ;p Z tego jestem dumny. Wyniki tu. Na wynikach na #2 pozycji znajdziemy Michała Olejnika (WKS Grunwald Poznań) jedno z najlepszych orientalistów w kraju, a #11 miejsce zajął człowiek orkiestra. Lubiany, dobrze znany, od nie dawna członek zarządu PZOS, Prezes UKS Orientusi Łódź - Łukasz Charuba. :D Cały bieg miałem mega wielkie wsparcie. A przede wszystkim w napiętym kalendarzu (nie tylko moim :P) mogłem cały dzień spędzić z Martą. :* Aż dziw, że ze mną wytrzymuje. ;P Przy tak napiętym grafiku dziennym, tygodniowym, miesięcznym i rocznym, ciężko czasem znaleźć czas by się ogolić :D, w dodatku zmieniają się teraz priorytety zawodowe. A Marta wciąż mi mówi, że mnie kocha, że mam nie rezygnować z biegania, że ona sobie tego nie wyobraża bym przestał biegać (przyzwyczaiła się? ;P), wspiera mnie i trzyma moje nerwy w na wodzy. Pasujemy do siebie. 3 latka i 3/4 roku razem. Mmm. :* Ot co! Będzie ciężko, nikt nie mówił na początku, że życie to bajeczka. Damy radę! :] Nie? A chcesz się założyć czytelniku? :D
Pozdro Tusia! :***










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz