poniedziałek, 11 maja 2015

3. Biegać każdy może. / Anyone can run.

A4 and S7.
23.3-1.4.2015

Cześć wszystkim!
Zaraz po Grand Prix Małopolski plan był taki by zostać w okolicach Krakowa i trenować w terenie majowych MP. Znalazłem w necie tani, ze świetną lokalizacją (około 3km od skrzyżowania A4 i S7) pokój. I to w zasadzie tyle z pozytywów. No, jeszcze nie padało mi na głowę i było w miarę ciepło. I tyle. Pojechałem tam trenować, a nie w luksusach spać. Jak każdy orientalista liczę każdą złotówkę więc cena i lokalizacja wygrały. :) Trener Mayasov razem z Trenerem Gapińskim przygotowali mi pełen atrakcji obóz. Po dość ubogim w kilometry okresie styczeń-luty miałem okazję znów się po ścigać. A dokładniej porównać się z najlepszymi juniorami i młodzieżowcami w Polsce. W Lasku Wolskim Trener KNJ (Tomasz Pabich) zorganizował pierwszy bieg eliminacyjny do EYOC-a i JWOC-a - cross. Trasa jak na cross dość ciekawa. Sporo podbiegów, dość nie równo, ślisko oraz kilka ostrych zbiegów, na których aż łzy w oczach się pojawiały. :D Dystans 5,6km pokonałem w 23:45 przegrywając z Radziem Piotrowskim około 1:20 (chyba). Trenerzy zadowoleni, ja zresztą też. Mocny bieg, zacna konkurencja i dobry wynik zważając na to ile mam aktualnie na liczniku. Na tym obozie odbyłem kilka testów biegowych. Cross był pierwszy, następny to sprint na mapie w okolicach stadionu WKS Wawel. Ostatniego dnia również się ścigałem. I nawet były PK oraz poważna konkurencja. Otóż 1 kwietnia kadra narodowa seniorów wybierała się na zawody do Great Britain gdzie szykowali się pod WOC-a. Mapa niestety mi już znana, ale Trener Paszyński postarał się z mapy wydusić wszystko co się dało i trasa była naprawdę bardzo dobra. Z obozu wróciłem cały i zdrowy (i to najważniejsze). Poniżej kilka mapek.
Trening z kadrą juniorów.

Trening z kadrą juniorów.
Trening z kadrą seniorów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz