środa, 13 maja 2015

4. Biegać każdy może. / Anyone can run.

Automotodrom Brno!

Orientační běh, Czech orienteering.
20-24.4.2015

Cześć wszystkim!
Po skończonych sztafetach 19 kwietnia w następny weekend po raz kolejny miałem wystartować w sztafetach. I to znów w okolicach Brna. Z czysto logistycznego, ekonomicznego i regeneracyjnego punktu widzenia nie opłacało się wracać do domu. W jedną stronę około 420km więc nie było sensu. Klika godzin w aucie + tracąc dzień treningu postanowiłem skombinować mapy z okolic Brna i zostać. Na sztafety 19 jechałem trochę w niepokoju bo nie miałem załatwionego noclegu, miałem tylko kilka adresów do sprawdzenia. Po zawodach popołudnie niedzielne spędziłem na szukaniu noclegu. Ogólnie ciężko... Wszystkie akademiki (szukałem oczywiście najtańszej opcji) oraz mniejsze pokoje na wynajęcie tylko na 1 noc, potem już zarezerwowane. Na szczęście Martin pomógł mi ogarnąć temat. Poszperał w necie i około 18/19 zadzwonił do mnie, że znalazł nocleg za 400 koron czeskich za noc. Lokalizacja pasowała, cena zacna i warunki bardzo dobre. Długo się nie zastanawiałem. Zajechałem, zapłaciłem wziąłem prysznic i poszedłem spać. Następnego dnia późnym popołudniem udałem się na trasę, którą biegali seniorzy w minioną sobotę (18.04.). Na tym samym terenie co sztafety (19.04.). 
Okolice Automotodrom Brno! :D Pierwszy raz w życiu widziałem taki tor i robi wrażenie. Następne dni dość spokojnie. Trenowałem na w miarę aktualnych mapach. Miałem okazję również wybrać się na trening z SK Žabovřesky Brno. Jest to jeden z najlepszych czeskich klubów. Biegaliśmy nocny trening. Na odblaskach. :) Warto było zostać w Brnie na te kilka dni. Pogoda dopisała, pobiegałem na ciekawych mapach. Poznałem nowe miejsce i nowych ludzi.
Zostając tam nie byłem do końca przekonany do tej decyzji, ale patrząc teraz z perspektywy czasu, dobrze zrobiłem dając namówić się Trenerom na zostanie w Brnie. :)

Trasa z soboty.
Nocny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz