piątek, 3 października 2014

13. "Cztery Pory Roku - walcząc z sobą."

Wielkopolska.
Lato
18-21 lipiec 2014rok
57km

Zaraz z Wejherowa udałem się do Gdyni. Gdzie pomogłem Pani Ali i Basi oraz Panu Andrzejowi zapanować nad Kadrą Wielkopolski. Znaczy... starałem się jak mogłem. :) Ogólnie jestem zadowolony. Młodzież nie robiła zbytnio kłopotów po za kilkoma "wyskokami". Treningi przygotowane przez Azymut 45 Gdynia były ciekawe. Choć jakby mapy były wcześniej podane by można samemu coś zrobić było by miło, ale warto było tam pojechać. Kolejne 4 dni w terenie, który nigdy mi nie leżał, to dobra inwestycja! 4 dni / 7 treningów na mapie. :) Im więcej czasu na mapie tym lepiej dlatego też starałem się wykorzystać wszystko co organizator zapewnił. Organizator szykował 3 rodzaje tras na każdy dzień: A, B i C. Zdarzało się, że biegałem wszystkie. :) Teraz jeszcze satysfakcjonujące wyniki na GPPomorza i będzie dobrze. :) Ale o tym w następnym wpisie. 

To be better every day.
O-Fighter.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz