czwartek, 30 października 2014

52. Biegu Republiki Ostrowskiej - 26.1o.2o14

Koniec! :D
Dziękuje sponsorom! :D

Tradycją już jest, że sezon kończę jakimś atestowanym biegiem. I tak od 7 lat na koniec października startuje w biegu na 10km w Ostrowie Wlkp. - Biegu Republiki Ostrowskiej. W tym roku 52. edycja, a druga pod nazwą Bieg Republiki Ostrowskiej (przedtem: Międzynarodowy Bieg Uliczny Niepodległości). W tym roku 26 października, na nowej oraz atestowanej trasie. Poprzednia trasa wydawała mi się bardziej widowiskowa ponieważ na ostrowskim rynku było się aż pięć razy (start, koniec I,II,III pętli i meta - 2,5km). W tym roku czekały dwie 5km pętle, baaarrrddzzooo długa prosta oraz nawrót (180*)... Plan był prosty. Spróbować poprawić życiówkę z zeszłego roku. W zasadzie nie brałem innej opcji pod uwagę. Trener studził moje narwanie: "Dawno nie biegałeś nic szybkiego podczas treningu. Trzeba oprzeć się na wytrzymałości, a to nie będzie łatwe." Plan został napisany i należało go zrealizować. Pierwsze 5km w granicach 3:27/3:30. Następne 3km ciut szybciej 3:25. Końcówkę ile Bozia dała! Pierwszy kilometr poleciałem stanowczo za szybko. Pierwszą pętle biegłem: 3:14; 3:36; 3:27; 3:30; 3:27 i od drugiego kilometra biegłem z kolesiem z Kalisza. Mieliśmy to samo tempo i raźniej się biegło razem. Rozpoczęliśmy drugą pętle: 3:23; 3:37; 3:24; 3:20; 3:31 + 140m 22" (garmin mi tak pokazał). Za wcześnie się zerwałem do finiszu i mi zabrakło na końcu. Nie jestem zadowolony z tego biegu. Jakbym się skupił na założeniach zaleconych od Trenera czas miałbym lepszy. Po biegu dostałem telefoniczną reprymendę od Trenera zakończoną stwierdzeniem: "Nauczka na przyszłość." :) Wystartowało 667 biegaczy. Skończyłem na #6 miejscu z czasem 34:52 i stratą 2:28 do zwycięzcy. Jakbym pobiegł tak jak było mówione to czas 34:15 byłby w zasięgu. Cóż... w przyszłym roku. :) Dziękuje za doping Rodzicom, Mojej Ukochanej Marcie :***, Monice, Karolowi i Damianowi. :)
Dla chętnych relacja telewizyjna z biegu tutaj i niżej. :D
3 tyg. przerwy czas zacząć!! :D


Dziękuję DutkowskiTEAM! :D
Dziękuje sponsorom! :D

Dziękuje Marcie! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz