wtorek, 28 października 2014

Mistrovství ČR Štafet, Mistrovství ČR Klubů - 11-12.1o.2o14

Ostatni weekend z orientacją w tym sezonie miał wypaść tydzień po Mistrzostwach Polski w nocnym. I to nie byle jaki weekend miał kończyć orientacyjny sezon. :) Mistrzostwa Czech w sztafetach oraz Mistrzostwa Czech w sztafetach klubowych. Na te zawody wybrałem się sam (z Raszkowa). Z Ostrowa Wlkp. do Wrocławia posłużyłem się nie zawodnym PKP, a do Pragi zajechałem PolskimBusem.com. :D Podróż minęła szybko. Nauka angielskiego i książka to już norma w podróży gdzie nie jestem kierowcą. :) Nocowałem u Martina Jandy w Pradze.
Mistrzostwa Czech w sztafetowym biegu na orientację.
sztafeta - #37 miejsce i 30' straty do SK Praga.
Sztafeta.
Czułem się zmęczony. Takie zmęczenie sezonem. Dużych błędów technicznych nie zrobiłem: 8PK nie wszedłem czysto, 13PK źle odczytałem rzeźbę i wszedłem za wysoko na górę, na 19PK nie potrzebnie przez zielone i tyle. Czołówka uciekła mi gdzieś na 9PK. Pierwszą zmianę skończyłem na #33 miejscu z 7:33 stratą o Adama Chloupka, który pobiegł najlepiej ze wszystkich I zmian.



Mistrzostwa Czech w sztafetowym biegu na orientację - sztafeta klubowa.
sztafeta klubowa - #38 miejsce i 95' straty do SK Praga.
Sztafeta klubowa wygląda bardzo podobnie jak w Polsce podczas KMP - sztafety pokoleń. Również tak samo jak u nas: 7 osób, różne długości tras. Wyjątek jest tylko taki, że w sztafecie startuje 3 kobiety i 4 facetów... z kategorii 21! :D Dobierać można młodszych, sprawa jasna jak słońce. Oczywiście jeśli chodzi o inne kategorie działa to tak samo: S16, S18, S21 i weterani. Wszystkie sztafety po 7 osób (3K i 4M). To świadczy o tym jaką potęgą są Czesi jeśli chodzi o liczebność zawodników w klubach.
Sztafeta klubowa.

Znów pierwsza zmiana. I od razu na 1PK zwiedziłem każdy PK na rozbiciu... i dalej w zasadzie czysto bez większych przebojów. Najlepsi szybko odjechali, w okolicach 6/7PK. Przybiegłem na #29 miejscu z 5' stratą do pierwszej sztafety. 

Z tych startów nie jestem zadowolony. Czułem się zmęczony i brakowało sił... plus to małe ilości błędów technicznych. Sezon orientacji biegowej i jakiejkolwiek zakończony. Czas udać się na spoczynek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz